.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوشداروی آقای مدیرکل پس از مرگ سهراب ؛
سعدی پور : گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند/ کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد !
شمال نیوز : سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران دولت روحانی که استان تحت مدیریتش نتوانست امسال هیچ رتبه برتری را در کنکور کسب کند ،ضمن اعلام اینکه گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند، می گوید : کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد !
سعدی پور : گروه کارشناسی دلیل جاماندن مازندران از رتبه برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند/ کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد !

شمال نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: گروه کارشناسی برای علت جاماندن مازندران از رتبه‌برتری‌های کنکور را بررسی می‌کند و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش شمال نیوز، سازمان سنجش اسامی نفرات اول تا دهم کنکور را یک روز پیش از اعلام نتایج سایر داوطلبان اعلام می‌کند که در بین اسامی اعلام شده نفرات برتر کنکور کشور، مازندران جایگاهی در بین رتبه برتری‌ها نداشت. این موضوع تقریبا در چند سال اخیر بی‌نظیر و حتی کم نظیر بوده است.

دلیل عدم حضور مازندران در بین رتبه‌ برتری‌های کنکور را از سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پرسیدیم، که پاسخ داد: به صورت کلی کنکور نباید آمال و آرزوهای آموزش و پرورش باشد، بپذیریم در حوزه پرورشی هم اقدامات مناسبی باید انجام شود.

وی با اعلام اینکه اینکه دانش آموزان مازندران جایگاهی در بین رتبه برتری‌های کنکور نداشتند را باید در یک بررسی مناسب کارشناسی واگذار کنیم، گفت: جلسات در این زمینه تشکیل شده و تیم کارشناسی هم این موضوع را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

مدیرکل آموزش پرورش مازندران خاطرنشان کرد: مهارت آموزی نیاز امروز دانش آموزان است و باید زمینه به صورت جدی‌تر برنامه‌ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مهارت‌آموزی ضعیف عمل کردیم باید نیروی انسانی را تربیت کنیم که کشور را به سمت توسعه هدایت کند در کشور توسعه یافته دانش‌آموزان ماهر تریبت می‌شوند.

سعدی‌پور با اعلام اینکه به صورت کلی و بر اساس بررسی‌های کارشناسی کنکور باید حذف شود، افزود: در این زمینه باید در سطح کلان تصمیم‌گیری شود اما گردش مالی موجود در کنکور شاید این اجازه را ندهد/.فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبد الله 17 مرداد 1400
سلام. این آش را مدیر کل بی کفایت وقت علی قاسمی برای این استان پخته است و آموزش استان سالها با این موضوع دست و پنجه نرم خواهد بود. بی لیاقتی ایشان و تیمی که دردر اول دولت بی تدبیر شهرستانها و مناطق بر مسند کار این دوره مدیران گماشته است . چیزی جیز این نخواهد بود.
امیر 18 مرداد 1400
شما اگر میخواستی کاری کنی تا الان می کردی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.